Referent personálnej a mzdovej agendy, Aktuálne pracovné ponuky, Kariéra, Stredoslovenská energetika

Referent personálnej a mzdovej agendy

Miesto výkonu práce:Žilina
Finančné ohodnotenie:Priemerná hrubá mesačná mzda v závislosti od skúseností minimálne od 1.509 EUR, zložená zo: základnej zložky hrubej mesačnej mzdy 1.111 EUR + štvrťročnej výkonnostnej prémie do výšky 20 % základnej mzdy za každý mesiac v hodnotenom štvrťroku (pri 100 % hodnotení 222 EUR) + Dovolenkovej mzdy vo výške 56 % základnej mesačnej mzdy v mzde za mesiac máj (622 EUR) + Vianočnej mzdy vo výške 56 % základnej mesačnej mzdy za mesiac október (622 EUR) + Ročnej odmeny závislej od hospodárskeho výsledku – pri 100 % plnení vo výške 869 EUR (vyplatenej v 2 častiach – záloha 50 % v mzde za mesiac august a doplatok najneskôr v mzde za mesiac apríl nasledujúceho roku) + z ďalších zložiek mzdy (príplatky, odmeny za mimoriadne úlohy, účasť na projektoch, ako aj ďalšie zložky odmeňovacieho systému)
Termín nástupu:ASAP

Hybridný pracovný model: po zaškolení a dohode s nadriadeným možnosť práce z domu 40 % a 60 % z pracoviska zamestnávateľa.

Na sekciu Ľudské zdroje hľadáme šikovnú kolegyňu/šikovného kolegu s odbornosťou v oblasti spracovania personálnej a mzdovej agendy. Pokiaľ sa vyznáte v Zákonníku práce, máte aspoň 2-ročnú prax na obdobnej pozícii a tento typ práce Vás napĺňa, neváhajte nám zaslať Váš životopis a motivačný list.

Ponúkame rozmanitú prácu s možnosťou profesijného rozvoja a vzdelávania sa v stabilnej a tradičnej spoločnosti.

Budete dôležitou súčasťou 9-členného tímu na sekcii Ľudské zdroje, kde budete spracovávať mzdy a personálnu agendu spolu s ďalšími dvomi kolegyňami pre našu spoločnosť i ďalšie dcérske spoločnosti v rámci skupiny SSE Holding. Hlavnými činnosťami na tejto pracovnej pozícii, okrem samotného spracovania miezd, sú aktivity súvisiace s prijímaním, preraďovaním a ukončením pracovného pomeru pridelených zamestnancov v hlavnom, vedľajšom pracovnom pomere, študentov pracujúcich na Dohodu, ale aj štatutárov. Ďalej sú to činnosti súvisiace so zákonnými povinnosťami zamestnávateľa (ročné zúčtovania, prihlášky, odhlášky, registračné listy, potvrdenia), evidencia pracovného času, nadčasovej práce, listov dôchodkového poistenia, nárokov na nemocenské dávky. Vyhovuje Vám administratíva s prísnymi pravidlami?

Samozrejmosťou je komunikácia (písomná i telefonická) s externými inštitúciami (Sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, Daňový úrad, DDS) a konzultačná činnosť pre interného zákazníka. Preto sú nevyhnutnou požiadavkou pre správne a zodpovedné plnenie si pracovných povinností silné komunikačné zručnosti, systematickosť, ústretový prístup a schopnosť vysvetliť odborné veci zrozumiteľným spôsobom. Pomáhate radi kolegom, máte trpezlivosť a radosť, keď pomôžete?

V oblasti mzdovej agendy budete mať zodpovednosť za prípravu, spracovanie a zúčtovanie miezd pridelených zamestnancov, kontrolu zúčtovaných miezd, bankové prevody a zaúčtovanie miezd do FI modulu. Samozrejme tu patrí i samotné výkazníctvo do sociálnej poisťovne, zdravotných poisťovní, na daňový úrad a doplnkové dôchodkové spoločnosti. Je pre Vás dôležitá kvalita?

Personálna a mzdová agenda sa v našej spoločnosti vedie v informačnom systéme SAP (modul HR, časť PA), preto uvítame kandidátov práve so skúsenosťami v tomto IS. Celkovo si táto pracovná pozícia vyžaduje počítačové zručnosti na pokročilej úrovni, nakoľko budete spracovávať rôzne pravidelné i ad-hoc reporty v MS Excel, či pripravovať a spracovávať dokumenty v MS Word. Elektronická komunikácia prebieha prostredníctvom MS Outlook a denno-denne spolu komunikujeme aj na diaľku cez MS Teams. Radi sa učíte?

Aby práca nebola stereotypná, budete mať príležitosť participovať na prebiehajúcich projektoch v rámci našej sekcie.

Táto pracovná pozícia je vhodná pre kandidáta s min. 2-ročnou praxou na obdobnej pozícii so stredoškolským vzdelaním najmä ekonomického zamerania a vyžaduje si silnú osobnú motiváciu pracovať v oblasti ľudských zdrojov. Keďže budete pracovať s veľkým množstvom osobných údajov, je dôležitý zodpovedný prístup k práci, diskrétnosť, cit pre detail a precíznosť. Pozitívne vnímame flexibilitu potrebnú pre tento typ práce, plnenie termínov vyplývajúcich zo zodpovednosti za  personálnu a mzdovú agendu, dodržiavanie periodicity daných aktivít a vysoké pracovné nasadenie.

Vážime si efektívnu spoluprácu, profesionalitu i asertivitu pri riešení prípadných negatívnych situácií. Výhodou pre zvládnutie tohto typu práce je Vaše pozitívne nastavenie, chuť učiť sa nové veci a cit pre situácie, ktoré sú súčasťou každodenných interakcií na ľudských zdrojoch.

Ponúkame:

  • 7,5 hodinový pracovný úväzok - v prepočte o 16 dní v roku viac voľna;
  • týždeň platenej dovolenky nad rámec Zákonníka práce - oddych s rodinou a priateľmi nabíja pozitívnou energiou;
  • možnosť sebarealizácie, kariérneho rastu, podpora v osobnom, ako aj v odbornom rozvoji - rastieme spolu;
  • podieľanie sa na úspechoch a rozvoji silnej a stabilnej spoločnosti - iba spoločný úspech podporuje našu stabilitu;
  • motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od pracovného výkonu - oceňujeme reálny výkon;
  • firemné, kultúrne, športové podujatia, teambuildingové a spoločenské akcie - najskôr kvalitná práca, potom kvalitná zábava;
  • možnosť zapojenia sa do charitatívnych a dobrovoľníckych akcií, či ekologických vylepšení - nie je nám to jedno;
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie - spoločne myslíme na budúcnosť;
  • príspevky zo Sociálneho fondu (napr. rekondičné pobyty, MDD, Mikuláš, rekreácia detí, narodenie dieťaťa, darovanie krvi) stravné lístky plne hradené zo strany zamestnávateľa a ďalšie benefity zamerané na zamestnanca - lebo benefitov nie je nikdy dosť;
  • profitový systém inovácií pre zamestnancov - realizujeme a oceňujeme nápady našich zamestnancov;
  • program duševnej pohody pre zamestnancov - odborné poradenstvo pre osobný i pracovný život.

INFORMÁCIE K VÝBEROVÉMU KONANIU

Vážení uchádzači, v prípade záujmu zašlite ŽIVOTOPIS so zameraním na Vaše odborné znalosti v zmysle našich požiadaviek na pracovnú pozíciu a MOTIVAČNÝ LIST, v ktorom popíšete, prečo ste sa rozhodli reagovať na našu pracovnú ponuku a prečo ste vhodným kandidátom.  

Interní kandidáti sa môžu prihlásiť do 04.10.2024.

Externí kandidáti sa môžu prihlásiť do 10.10.2024.

 

KONTAKTNÁ OSOBA:

Ing. Ivana Strauss, tel.: +421 908 380 137 

DO PREDMETU E-MAILU UVEĎTE NÁZOV PRACOVNEJ POZÍCIE, NA KTORÚ REAGUJETE.

Vážime si Váš prejavený záujem, avšak dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovaní do 21 pracovných dní budú uchádzači, ktorí budú spĺňať vyššie uvedené špecifické požiadavky a naše predstavy o úspešnom kandidátovi. V rámci výberového konania v sídle našej spoločnosti absolvujete tak osobný individuálny rozhovor, ako aj ďalšie časti, ktoré nám pomôžu spoznať Vašu osobnosť a odborné predpoklady pre pracovnú pozíciu.

SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV

Podmienky a informácie o spracúvaní osobných údajov VŠEOBECNÁ DATABÁZA UCHÁDZAČOV O ZAMESTNANIE A INÉ VÝBEROVÉ KONANIA

Podmienky a informácie o spracúvaní osobných údajov REALIZÁCIA AKTUÁLNEHO VÝBEROVÉHO KONANIA

 

Prihlásiť sa



Prihláste sa na odber noviniek do e-mailovej schránky
Najaktuálnejšie dianie priamo vo vašej e-mailovej schránke
Odoslaním e-mailu súhlasíte so spracúvaním osobných údajov.