Technik dát, Aktuálne pracovné ponuky, Kariéra, Stredoslovenská energetika

Technik dát

Miesto výkonu práce:Žilina
Finančné ohodnotenie:Priemerná hrubá mesačná mzda od 1.500 EUR, zložená zo: základnej zložky hrubej mesačnej mzdy 1.111 EUR (v závislosti od skúseností) + štvrťročnej výkonnostnej prémie do výšky 20 % základnej mzdy za každý mesiac v hodnotenom štvrťroku (pri 100 % hodnotení 222 EUR) + Dovolenkovej mzdy vo výške 56 % základnej mesačnej mzdy v mzde za mesiac máj (622 EUR) + Vianočnej mzdy vo výške 56 % základnej mesačnej mzdy za mesiac október (622 EUR) + Ročnej odmeny závislej od hospodárskeho výsledku – pri 100 % plnení vo výške 869 EUR (vyplatenej v 2 častiach – záloha 50 % v mzde za mesiac august a doplatok najneskôr v mzde za mesiac apríl nasledujúceho roku) + z ďalších zložiek mzdy (príplatky, odmeny za mimoriadne úlohy, účasť na projektoch, ako aj ďalšie zložky odmeňovacieho systému)
Termín nástupu:IHNEĎ

Hybridný pracovný model: po zaškolení a dohode s nadriadeným možnosť práce z domu 40 % a 60 % z pracoviska zamestnávateľa.

Máte skúsenosť s prácou v SAP ISU a dokážete spracovávať údaje v MS Excel s minimálnou chybovosťou? Hovoria Vám niečo pojmy IDE a EDM? Pokiaľ Vám vyhovuje monotónnejší typ práce, každodenná rutina a introvertné prostredie, neváhajte sa nám ozvať. Hľadáme kandidátku/kandidáta so zmyslom pre precíznosť a detail, s vytrvalosťou i logickým myslením, typ technického administrátora.

Ako technik dát budete dôležitou súčasťou pracovnej skupiny Cenotvorba na sekcii Cenotvorba a plánovanie. Vaša pracovná náplň bude pozostávať zo správy dát v dvoch systémoch: IDE a EDM.

V IDE - výmena dát medzi obchodníkom a distribučnými spoločnosťami - budete spracovávať písomné, elektronické a emailové požiadavky v súlade s príslušnou legislatívou v zákazníckych programoch SAP ISU/CRM. Neoddeliteľnou súčasťou Vašej každodennej činnosti bude spravovanie chybových správ IDE z monitoringu pre komunikáciu na PDS a zabezpečenie správneho spracovania správ v SAP ISU. Na dennej báze budete sledovať doklady o zmeneodosielať nespracované doklady na príslušné PDS a vytvárať správy pre fakturáciu.

V EDM sa zhromažďujú údaje z profilových meraní (typ merania A), na základe ktorých sa vykonávajú rôzne analýzy a podklady pre kolegov. Pracovná činnosť je zameraná predovšetkým na export týchto údajov zo SAP ISU do MS Excel a ich úprava do rôznych typov šablón a zasielanie konečným užívateľom. Súčasťou práce je kontrola a oprava EDM faktov v SAP ISU na odberných miestach B2B a B2C a odstránenie anomálii v EDM. V rámci tejto činnosti budete oporou pre kolegu, ktorého budete v prípade potreby zastupovať.

Tento typ práce si vyžaduje vysokú precíznosť, zmysel pre detail, systematickosť a vytrvalosť. Jednoducho povedané sa budete venovať elektronickej výmene dát – exportu údajov a hľadaniu chýb – monitoringu chybných správ. Nevyhnutnou podmienkou vykonávania pracovnej náplne je pokročilá znalosť MS Office, predovšetkým MS Excel. Výhodou je základná znalosť práce v SAP ISU, poznanie interného prostredia, či úroveň anglického jazyka B1.

Potešíme sa záujmu kandidátov, ktorým z dlhodobého hľadiska vyhovuje introvertný typ práce a majú záujem i ochotu odborne sa vzdelávať. Dôležité je si uvedomiť, či máte predpoklad pre výkon vyššie uvedených požiadaviek. Samozrejme Vás ostatné veci naučíme.

Ponúkame:

  • 7,5 hodinový pracovný úväzok - v prepočte o 16 dní v roku viac voľna;
  • týždeň platenej dovolenky nad rámec Zákonníka práce - oddych s rodinou a priateľmi nabíja pozitívnou energiou;
  • možnosť sebarealizácie, kariérneho rastu, podpora v osobnom, ako aj v odbornom rozvoji - rastieme spolu;
  • podieľanie sa na úspechoch a rozvoji silnej a stabilnej spoločnosti - iba spoločný úspech podporuje našu stabilitu;
  • motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od pracovného výkonu - oceňujeme reálny výkon;
  • firemné, kultúrne, športové podujatia, teambuildingové a spoločenské akcie - najskôr kvalitná práca, potom kvalitná zábava;
  • možnosť zapojenia sa do charitatívnych a dobrovoľníckych akcií, či ekologických vylepšení - nie je nám to jedno;
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie - spoločne myslíme na budúcnosť;
  • príspevky zo Sociálneho fondu (napr. rekondičné pobyty, MDD, Mikuláš, rekreácia detí, narodenie dieťaťa, darovanie krvi) stravné lístky plne hradené zo strany zamestnávateľa a ďalšie benefity zamerané na zamestnanca - lebo benefitov nie je nikdy dosť;
  • profitový systém inovácií pre zamestnancov - realizujeme a oceňujeme nápady našich zamestnancov;
  • program duševnej pohody pre zamestnancov - odborné poradenstvo pre osobný i pracovný život.

INFORMÁCIE K VÝBEROVÉMU KONANIU

Vážení uchádzači, v prípade záujmu zašlite ŽIVOTOPIS so zameraním na Vaše odborné znalosti v zmysle našich požiadaviek na pracovnú pozíciu a MOTIVAČNÝ LIST, v ktorom popíšete, prečo ste sa rozhodli reagovať na našu pracovnú ponuku a prečo ste vhodným kandidátom.  

Možnosť prihlásenia do 10. 05. 2024. V prípade vhodných kandidátov bude výberové konanie ukončené skôr.

KONTAKTNÁ OSOBA:
Ing. Ivana Strauss, tel.: +421 908 380 137 

DO PREDMETU E-MAILU UVEĎTE NÁZOV PRACOVNEJ POZÍCIE, NA KTORÚ REAGUJETE.

Vážime si Váš prejavený záujem, avšak dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovaní do 21 pracovných dní budú uchádzači, ktorí budú spĺňať vyššie uvedené špecifické požiadavky a naše predstavy o úspešnom kandidátovi. V rámci výberového konania v sídle našej spoločnosti absolvujete tak osobný individuálny rozhovor, ako aj ďalšie časti, ktoré nám pomôžu spoznať Vašu osobnosť a odborné predpoklady pre pracovnú pozíciu.

SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV

Podmienky a informácie o spracúvaní osobných údajov VŠEOBECNÁ DATABÁZA UCHÁDZAČOV O ZAMESTNANIE A INÉ VÝBEROVÉ KONANIA

Podmienky a informácie o spracúvaní osobných údajov REALIZÁCIA AKTUÁLNEHO VÝBEROVÉHO KONANIA

 

PRIHLÁSIŤ SA

Prihláste sa na odber noviniek do e-mailovej schránky
Najaktuálnejšie dianie priamo vo vašej e-mailovej schránke
Odoslaním e-mailu súhlasíte so spracúvaním osobných údajov.