Riaditeľ sekcie Controlling a treasury, Aktuálne pracovné ponuky, Kariéra, Stredoslovenská energetika

Riaditeľ sekcie Controlling a treasury

Miesto výkonu práce:Žilina
Finančné ohodnotenie:základná hrubá mesačná mzda od 3.000 EUR (v závislosti od skúseností a schopností) + variabilná cieľová ročná odmena od 1.285 EUR pomer 70% (fixná časť mzdy) : 30 % (variabilná odmena) Variabilná ročná odmena (1.285 EUR x 12 mesiacov) je naviazaná na splnenie firemných a individuálnych cieľov, je vyplácaná 2x ročne v zálohe a doplatku na základe ich reálneho plnenia. + ďalšie zložky odmeňovacieho systému
Termín nástupu:JÚN 2024, PRÍP. DOHODOU

Hybridný pracovný model: možnosť práce z domu 40 % a 60 % z pracoviska zamestnávateľa.

Hľadáme odborne vzdelaného, angažovaného, v komunikácii priameho a otvoreného prirodzeného lídra – dynamickú a motivujúcu osobnosť - s jasnou víziou a osobnými cieľmi.

Spoločnosť SSE, a.s. Vám ponúka príležitosť profesijného a osobného rastu na manažérskej pozícii II. riadiacej úrovne zaradenej na divízii Financie a služby, ktorej súčasťou je priame riadenie dvoch organizačných jednotiek.

Vašimi hlavnými zodpovednosťami budú:

  • personálne, organizačné a odborné riadenie tímu 13 ľudí;
  • riadenie a vykonávanie činností v oblasti podnikového kontrolingu (krátkodobé aj dlhodobé plánovanie, príprava mesačných závierok a reportov, vnútropodnikové účtovníctvo, nákladový kontroling, cenotvorba a analýzy);
  • riadenie a vykonávanie činností v oblasti platobného styku a financovania skupiny podnikov (komunikácia s bankami, platobný styk, úvery, riadenie zdrojov v skupine – Cash pooling, pokladničná správa);
  • aktívne pracovať na úlohách zadaných vedením spoločnosti - tímových i samostatných.

Súčasťou Vašej práce bude aj zabezpečenie poistenia podnikov v skupine SSE Holding, príprava dokumentácie k transferovému oceňovaniu, sledovanie legislatívy v danej oblasti, pričom sa kladie dôraz na optimalizáciu procesov v riadenej oblasti.

Nevyhnutné pre nás budú Vaše skúsenosti a prehľad v oblasti finančného riadenia podniku a finančných procesov, odborné vedomosti a skúsenosti v oblasti kontrolingu, znalosti a skúsenosti v oblasti platobného styku, úverov, riadenia finančných zdrojov a hotovosti. Prínosom bude orientácia v štandardoch IFRS, účtovnej a daňovej legislatíve.

Vysoké požiadavky a štandardy kladené na túto manažérsku pozíciu vyžadujú minimálne 3-ročné skúsenosti na riadiacej pozícii v oblasti finančných procesov, vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania, aktívnu komunikáciu v anglickom jazyku, ako i odbornú a osobnú motiváciu v oblasti finančného riadenia podniku.

Samozrejmosťou je výborná úroveň ovládania MS Excel, ako aj pokročilá úroveň znalosti programov MS Office. Výhodou je znalosť alebo praktické skúsenosti s prácou v programe SAP. Uvítame znalosť energetickej legislatívy.

Hľadáme vyzretú osobnosť so schopnosťou efektívne riadiť ľudí, s prirodzenou systematickosťou a orientáciou na ciele, s  dispozíciou samostatne riešiť viaceré komplexné úlohy súčasne a v požadovaných termínoch ich dokončiť. Ďalšou dôležitou silnou stránkou je komunikácia - dokážete konštruktívne a jasne prezentovať odborné názory a riešenia. Zároveň máte koncepčné myslenie, vnímate a pozeráte sa na veci synteticky aj analyticky, zvládate stresové situácie, ste pripravený na vysoké pracovné nasadenie a flexibilitu v meniacich sa podmienkach.

Ponúkame vám:

  • možnosť sebarealizácie, naštartovania novej kariéry a odborného rastu – podpora v osobnom i odbornom rozvoji,
  • podieľanie sa na úspechoch a rozvoji silnej a stabilnej spoločnosti - spolupráca a riadenie profesionálov vo svojej oblasti,
  • motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od pracovného výkonu,
  • služobný automobil na súkromné účely, služobný notebook a mobilný telefón sú samozrejmosťou,
  • kultúrne, športové podujatia, teambuildingové, spoločenské akcie a dobrovoľnícke aktivity,
  • bohatý sociálny program, vrátane príspevku na doplnkové dôchodkové sporenie,
  • týždeň platenej dovolenky nad rámec Zákonníka práce
  • stravné lístky plne hradené zo strany zamestnávateľa a ďalšie benefity zamerané na zamestnanca,
  • program duševnej pohody pre zamestnancov - odborné poradenstvo pre osobný i pracovný život.

INFORMÁCIE K VÝBEROVÉMU KONANIU

Vážení uchádzači, v prípade záujmu zašlite ŽIVOTOPIS so zameraním na Vaše odborné znalosti v zmysle našich požiadaviek na pracovnú pozíciu a MOTIVAČNÝ LIST, v ktorom popíšete, prečo ste sa rozhodli reagovať na našu pracovnú ponuku a prečo ste vhodným kandidátom.

Dôležitou súčasťou Vašich podkladov k výberovému konaniu budú aj REFERENCIE týkajúce sa predchádzajúcich zamestnávateľov.

KONTAKTNÁ OSOBA:
Ing. Ivana Strauss, tel.: +421 908 380 137, e-mail: kariera@sse.sk 

DO PREDMETU E-MAILU UVEĎTE NÁZOV PRACOVNEJ POZÍCIE, NA KTORÚ REAGUJETE.

Vážime si Váš prejavený záujem, avšak dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovaní do 21 pracovných dní budú uchádzači, ktorí budú spĺňať vyššie uvedené špecifické požiadavky a naše predstavy o úspešnom kandidátovi. V rámci výberového konania v sídle našej spoločnosti absolvujete tak osobný individuálny rozhovor, ako aj ďalšie časti, ktoré nám pomôžu spoznať Vašu osobnosť a odborné predpoklady pre pracovnú pozíciu.

SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV

Podmienky a informácie o spracúvaní osobných údajov VŠEOBECNÁ DATABÁZA UCHÁDZAČOV O ZAMESTNANIE A INÉ VÝBEROVÉ KONANIA

Podmienky a informácie o spracúvaní osobných údajov REALIZÁCIA AKTUÁLNEHO VÝBEROVÉHO KONANIA



PRIHLÁSIŤ SA

Prihláste sa na odber noviniek do e-mailovej schránky
Najaktuálnejšie dianie priamo vo vašej e-mailovej schránke
Odoslaním e-mailu súhlasíte so spracúvaním osobných údajov.