Novinky v zákazníckych centrách Stredoslovenskej energetiky vám ušetria čas, Newsletter, Stredoslovenská energetika

Novinky v zákazníckych centrách Stredoslovenskej energetiky vám ušetria čas

Dnešný svet ide cestou digitalizácie a čoraz viac ľudí využíva elektronické formy komunikácie. V Stredoslovenskej energetike máte preto nonstop k dispozícii zákaznícky portál eZóna SSE a rovnako aj možnosť uzatvoriť si svoju zmluvu na dodávku energií online z pohodlia domovaVeľká časť zákazníkov však naďalej uprednostňuje osobné poradenstvo a riešenie svojich požiadaviek osobne v niektorom z desiatich zákazníckych centier SSE, ktoré ročne navštívi až 100 000 zákazníkov, ktorí radi riešia svoje požiadavky tradične – osobne.

Zákaznícke centrá SSE

Spoločnosť Stredoslovenská energetika preto všetky svoje pobočky vybavila moderným vyvolávacím systémom, ktorý vám nevydá len lístok s poradovým číslom, ale ponúka aj nové možnosti, aby boli pre vás návšteva zákazníckeho centra a riešenie požiadaviek týkajúcich sa energií čo najkomfortnejšie.

Navštívte SSE osobne a vyskúšajte tieto novinky:

Rezervácia termínu cez aplikáciu eZóna SSE1. Online rezervácia termínu vašej návštevy

Už žiadne dlhšie čakanie, keď je v pobočke veľa ľudí. Presný čas svojej návštevy si teraz môžete rezervovať priamo cez zákaznícku eZónu SSE alebo na stránke SSE. Navštívite SSE v čase, ktorý si vyberiete, vtedy, keď to vyhovuje vám. Po vytvorení rezervácie vám SSE zašle číslo vašej rezervácie SMS správou a tiež na vašu e-mailovú adresu. Toto číslo zadáte pri vstupe do zákazníckeho centra na kiosku, kde zvolíte voľbu „Mám rezerváciu“. Zmenil sa vám program? Svoju vytvorenú rezerváciu môžete prostredníctvom linku v zaslanom e-maile jednoducho zmeniť na iný termín alebo zrušiť.

2. Pripomienka rezervovaného termínu

Aby ste pri iných povinnostiach nezabudli na naplánovaný čas návštevy, SSE vám pošle pripomienku termínu SMS-kou a e-mailom 60 minút pred zvoleným termínom stretnutia.

3. SMS lístok

Prišli ste do pobočky SSE v čase, keď sa v nej nachádza viac čakajúcich zákazníkov? Môže sa to stať, no vy nemusíte na vybavenie čakať v pobočke a sledovať, ako sa blíži vaše poradové číslo. Na kiosku si zvoľte možnosť SMS lístka a pokojne si môžete zatiaľ vybaviť iné veci alebo sadnúť na kávičku. SMS-kou vás budú priebežne informovať o zmene v poradí a kedy príde váš čas na vyvolanie.

4. Mobilný lístok

Ešte lepšia verzia SMS lístka bez potreby sťahovania špeciálnej aplikácie. Nemusíte na vybavenie čakať v pobočke, kým príde rad na vaše poradové číslo. Jednoducho naskenujte QR kód na kiosku pri vstupe, automaticky sa vám otvorí webová mobilná aplikácia, kde je okamžite vytvorený mobilný lístok. V aplikácii máte prehľadné zobrazenie informácie o počte čakajúcich a aktuálnom posune v rade. Nestíhate alebo potrebujete ešte vybaviť niečo iné? Napríklad si dopiť v pokoji kávu? ;) Počas čakania môžete zastaviť svoj postup v rade a následne sa opäť vrátiť do poradia.

Zvoľte si ekologické bezpapierové možnosti, ktoré ponúka moderný vyvolávací systém Stredoslovenskej energetiky a počas svojej návštevy môžete prebrať aj ďalšie možnosti, ako môže byť vaša domácnosť „zelenšia“, napríklad aj vďaka Zelenej energii od SSE.

Pracovníci zákazníckych centier SSE vám radi pomôžu s novou zmluvou na elektrinu alebo plyn, prevedú vás celým procesom pripojenia nového odberného miesta, prepisom, zmenou sadzby a tiež poradia, ako môžete vo svojej domácnosti ušetriť na spotrebe energií alebo získať štátny príspevok na fotovoltiku, tepelné čerpadlo či zateplenie domu z projektov Zelená domácnostiam či Obnov dom.

Prihláste sa na odber noviniek do e-mailovej schránky
Najaktuálnejšie dianie priamo vo vašej e-mailovej schránke
Odoslaním e-mailu súhlasíte so spracúvaním osobných údajov.