Chcem nahlásiť stav elektromera/plynomera | SSE
  • Prejsť na

Ako mám uhradiť faktúru - zaplatiť nedoplatok?

Úhradu zrealizujte do dátumu splatnosti, ktorý máte na faktúre.

Úhradu faktúry môžete realizovať viacerými spôsobmi a je na vás, pre ktorý z nich sa rozhodnete:

  • súhlas k SEPA inkasu - ak už máte u nás zriadený súhlas na inkaso, nemusíte sa o nič starať a platbu si zinkasujeme z vášho účtu,
  • QR kód - úhradu môžete zrealizovať pohodlne prostredníctvom čiarového kódu na faktúre,
  • prevodný príkaz prostredníctvom internetbankingu,
  • prevodný príkaz zadaný priamo v banke,
  • priamy vklad na účet našej spoločnosti,
  • poštový peňažný poukaz.

Názov banky

Účet v tvare IBAN

SWIFT – BIC

VÚB Banka, a. s.

SK91 0200 0000 0000 0070 2432

SUBASKBX

ČSOB, a. s.

SK05 7500 0000 0002 0247 6883

CEKOSKBX

UniCredit Bank

SK68 1111 0000 0066 1832 1014

UNCRSKBX

Tatra banka, a. s.

SK68 1100 0000 0026 2115 0449

TATRSKBX

Slovenská sporiteľňa, a. s.

SK32 0900 0000 0004 2370 3090

GIBASKBX

Ak chcete mať prehľad svojich faktúr vždy k dispozícii, zaregistrujte sa na sse.sk/ezona alebo si bezplatne stiahnite mobilnú aplikáciu eZóna SSE z Google Play alebo App Store a majte svoje energie pod kontrolou.

Zákaznícka eZóna SSE

Nenašli ste odpoveď? Kontaktujte nás

Prihláste sa na odber noviniek do e-mailovej schránky
Najaktuálnejšie dianie priamo vo vašej e-mailovej schránke
Odoslaním e-mailu súhlasíte so spracúvaním osobných údajov.