Vieme, aké je pre vás dôležité vyriešiť vaše požiadavky čo najrýchlejšie, presne vtedy, keď potrebujete, preto sme pre vás v uplynulom roku spustili našu zákaznícku eZónu SSE, ktorej výhody môžete využívať 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Zaregistrujte sa na sse.sk/ezona alebo si bezplatne stiahnite mobilnú aplikáciu eZóna SSE z Google Play alebo App Store a budete mať neustále k dispozícii prehľad o svojich platbách za elektrinu aj plyn, rýchlo si overíte svoj prípadný preplatok alebo nedoplatok a môžete cez ňu aj zrealizovať platby online. Kedykoľvek si vďaka nej stiahnete svoje faktúry, kompletný rozpis zálohových platieb a tiež informácie o vystavených upomienkach pre všetky vaše odberné miesta.
Zmenu technických aj kontaktných údajov, trvalého bydliska, spôsob odosielania faktúr, žiadosť o nový produkt a mnoho iných požiadaviek vyriešite rýchlo a jednoducho online cez kontaktný formulár dostupný v eZóne SSE. Priamo v zákazníckej zóne si viete navyše skontrolovať svoju celkovú spotrebu, ale aj vybrané fakturačné obdobie. Získate tak ešte podrobnejšie informácie, ktoré vám povedia, koľko ste uhradili za silovú elektrinu, ale tiež, akú časť vašich platieb tvoria distribučné poplatky.
Registrácia do zákazníckej zóny je bezplatná, rýchla a jednoduchá. Pozrite si na sse.sk/ezonainfo naše edukačné video, v ktorom vás krok po kroku prevedieme procesom registrácie a aktivácie vášho zákazníckeho účtu. Všetky naše edukačné videá nájdete aj na YouTube kanáli Stredoslovenskej energetiky.