Aktivujte si zákaznícku eZónu SSE a získajte podporu online 24/7: zobraziť viaczobraziť menej

- možnosť platby online z pohodlia domova,
- možnosť vyriešiť vaše požiadavky na zmeny online,
- prehľad o spotrebe, faktúrach a platbách na všetkých vašich odberných miestach,
- notifikácie o prípadnom preplatku alebo nedoplatku,
- aktuálnu výšku zálohových platieb.
eZóna SSE je určená predovšetkým klientom spoločnosti Stredoslovenská energetika, a. s., ktorí od nej využívajú akýkoľvek produkt, či už je to elektrina, plyn alebo iné služby.
Aktivujte si svoj účet na sse.sk/ezona alebo si stiahnite zadarmo aplikáciu eZóna SSE a majte svoje energie pod kontrolou nech ste kdekoľvek.

Ako postupovať?
- Na úvodnej stránke stlačte tlačidlo „Vytvoriť účet pre domácnosť“.
- Zadajte svoj e-mail a po overení e-mailu vám vytvoríme účet v eZóne SSE.
Po vytvorení účtu vás prevedieme jeho aktiváciou, aby sme k nemu priradili všetky vaše odberné miesta.
Máte ďalšie otázky týkajúce sa zákazníckej eZóny SSE? Viac sa dozviete v sekcii Najčastejšie otázky.
Po úspešnom prihlásení môžete začať využívať všetky výhody eZóny SSE.
- Vo vašom účte v eZóne SSE zobrazujeme všetky odberné miesta elektriny a plynu, ktoré vyhoveli autentifikácii na základe viacerých údajov, ktoré ste zadali pri aktivácii účtu.
- Pokiaľ ich však v zozname všetky nevidíte a SSE je pri nich vaším dodávateľom, pravdepodobne sa na základe zadaných údajov nepodarilo ich spárovanie.
- Predísť tomu môžete aktualizáciou údajov pre všetky vaše odberné miesta (meno a priezvisko, telefónne číslo, e-mail, dátum narodenia) využitím kontaktného formulára v eZóne SSE.