Pripravili sme pre vás odpovede na vaše najčastejšie otázky.
Pokiaľ na vašom odbernom mieste došlo k prerušeniu dodávky elektriny/plynu:
Ak po preverení vyššie uvedených situácií porucha pretrváva alebo si neviete poradiť so vzniknutou situáciou, kontaktujte nonstop poruchovú linku.
Ak máte podozrenie, že váš elektromer nie je v poriadku, vykonajte hrubú kontrolu elektromera:
Hrubá kontrola mechanického elektromera:
Skontrolujte koliesko elektromera.
Ak je bez pohybu – elektromer je v poriadku, ak sa naďalej koliesko krúti – pravdepodobnosť poruchy.
Hrubá kontrola elektronického elektromera:
Skontrolujte kontrolku elektromera. Ak neblikne červená kontrolka – elektromer je v poriadku, ak blikne červená kontrolka – pravdepodobnosť poruchy.
Ak výsledkom hrubej kontroly je pravdepodobnosť poruchy, kontaktujte poruchovú linku.
Ak máte podozrenie, že váš plynomer nie je v poriadku:
Nenašli ste odpoveď? Kontaktujte nás