Nezáleží na tom, že je neskoro večer, víkend či sviatok. Priamo z pohodlia svojho domova môžete teraz s novou zákazníckou eZónou SSE získať okamžitý prehľad o spotrebe energií vo svojej domácnosti, zistiť, či sú vaše platby v poriadku, prípadne zaplatiť svoje faktúry za energie.
Všetky faktúry či rozpisy zálohových platieb máte totiž v eZóne SSE k dispozícii v elektronickej podobe a viete si ich v prípade potreby kedykoľvek stiahnuť, archivovať či uhradiť online.
Naša zákaznícka zóna vás upozorní na prípadne vzniknutý nedoplatok a v budúcnosti aj na nesprávne zvolenú sadzbu na vašom odbernom mieste. Alebo sa len vďaka nej jednoducho ubezpečíte, či je v súvislosti s vašimi energiami všetko v poriadku. Ak patríte medzi tých, ktorí si radi sledujú spotrebu elektriny či plynu a poctivo si ju značíte, určite vás poteší možnosť porovnávať si svoju aktuálnu spotrebu s predchádzajúcim rokom. Na jednom mieste budete mať prehľad o všetkých svojich odberných miestach a ich spotrebe.
Uplynulý rok nám ukázal, aké je pre nás všetkých dôležité vyriešiť svoje požiadavky online. Veríme preto, že zadávanie a riešenie vašich požiadaviek, ako i komunikácia so SSE, bude pre vás prostredníctvom novej zákazníckej zóny jednoduchšia, rýchlejšia a najmä komfortnejšia.
Zaregistrujte sa na sse.sk/ezona alebo si stiahnite mobilnú aplikáciu eZóna SSE z Google Play alebo App Store a majte aj vy svoje energie pod kontrolou s novou zákazníckou eZónou SSE.
S eZÓNOU SSE:
- zaplatíte svoje faktúry či zálohy online,
- získate aktuálne informácie o spotrebe na svojich odberných miestach,
- máte pravidelné informácie o nedoplatkoch či nevhodnej sadzbe,
- získate informácie o výške zálohových platieb,
- rýchlo a pohodlne zadáte svoje požiadavky,
- aktivujete si ďalšie užitočné služby.