Pripravili sme pre vás odpovede na vaše najčastejšie otázky.
V prípade, ak aktivácia účtu neprebehla, skontrolujte si vami zadané údaje. Tieto údaje sa musia zhodovať s údajmi, ktoré o Vás evidujeme v našom zákazníckom systéme. Overte aj správnosť EIC alebo POD kódu. EIC a POD kód sa pri aktivácii musia viazať na aktívne odberné miesto, teda na aktívnu zmluvu. V prípade, ak problém pretrváva, radi vám s aktiváciou účtu pomôžeme. Kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára.
Aktivácia pre firmu nie je potrebná, účet je aktívny ihneď po vytvorení účtu.
Postupujte podľa „Ako si vytvorím účet?“
Nenašli ste odpoveď? Kontaktujte nás
DOMÁCNOSŤ 0850 111 468
Zákaznícka podpora: domacnosti@sse.sk
PODNIKATELIA 0850 123 555
Zákaznícka podpora: podnikatelia@sse.sk