Kedy a ako môžem požiadať o mimoriadnu faktúru | SSE
  • Prejsť na

Kedy a ako môžem požiadať o mimoriadnu faktúru?

Na vystavenie mimoriadnej faktúry nám nahláste aktuálny stav meradla/meradiel na svojom odbernom mieste.

Ak máte na odbernom mieste Inteligentný merací systém na odber elektriny, mimoriadnu faktúru vám vystavíme k poslednému dňu v mesiaci. Stav meradla v tomto prípade nie je potrebné hlásiť.

O mimoriadnu faktúru môžete požiadať prostredníctvom e-mailu domacnosti@sse.sk alebo podnikatelia@sse.sk

Po prijatí vášho e-mailu a následnom overení odpočtu s príslušným distribútorom vám zašleme mimoriadnu faktúru spôsobom dohodnutým vo vašej zmluve (na vašu adresu korešpondencie alebo na váš e-mail).

UPOZORNENIE:

Vystavenie mimoriadnej faktúry účtujeme v zmysle Cenníka služieb dodávateľa.

TIP PRE VÁS:

Ak vaše faktúry prichádzajú poštou a radi by ste ich prijímali rýchlejším a pohodlnejším spôsobom na váš e-mail, môžete si jednoducho zriadiť elektronickú faktúru.

Nenašli ste odpoveď? Kontaktujte nás

Prihláste sa na odber noviniek do e-mailovej schránky
Najaktuálnejšie dianie priamo vo vašej e-mailovej schránke
Odoslaním e-mailu súhlasíte so spracúvaním osobných údajov.