Poradca zákazníckeho centra

Miesto výkonu práce:Žilina
Finančné ohodnotenie:Priemerná hrubá mesačná mzda 1 252 EUR, zložená zo: základná mesačná mzda 784 EUR / po uplynutí skúšobne doby 882 EUR + štvrťročnej výkonnostnej prémie do výšky 25 % zo základnej mesačnej mzdy zo za každý mesiac v hodnotenom štvrťroku (pri 100% hodnotení 662 EUR) + Dovolenkovej mzdy vo výške 56% zo základnej mesačnej mzdy v mzde za mesiac máj (494 EUR) +Vianočnej mzdy 56% vo výške zo základnej mesačnej mzdy v mzde za mesiac október (494 EUR) + Ročnej odmeny závislej od hospodárskeho výsledku – pri 100% plnení vo výške 802 EUR (vyplatenej v 2 častiach – záloha 50% v mzde za mesiac august a doplatku najneskôr v mzde za mesiac apríl nasledujúceho roku) + z ďalších zložiek mzdy (príplatky, odmeny za mimoriadne úlohy, účasť na projektoch ako aj ďalšie zložky odmeňovacieho systému).
Termín nástupu:DECEMBER 2023

Náš tím poradcov zákazníckej starostlivosti v stabilnej a inovatívnej spoločnosti Stredoslovenská energetika, a.s. rozširujeme o nového člena, ktorého poslaním bude starostlivosť o našich zákazníkov a šírenie dobrého mena našej spoločnosti. Ak je pre vás zaujímavý mix komunikácie so zákazníkmi, back office činností, práce s informačnými systémami či doplnkového predaja produktov či služieb, tak čítajte ďalej. Hlavnou náplňou práce pri tejto pracovnej pozícii je:

  • profesionálna osobná komunikácia so zákazníkom;
  • zákaznícky servis a poskytovanie konzultácií našim existujúcim a novým potencionálnym zákazníkom;
  • aktívny predaj našich produktov (elektrická energia, plyn a iné produkty). 

Okrem vyššie uvedených činností budete vybavovať požiadavky zákazníkov spoločnosti súvisiacich najmä so vznikom a zmenou zmluvných podmienok nami poskytovaných služieb a produktov (napr. zavedenie, modifikácia, ukončenie zmlúv ...) a ich následné spracovanie v informačných systémoch a listinnej forme.

Preferujeme kandidáta, pre ktorého je prirodzená:

  • presnosť, precíznosť a zodpovednosť;
  • proklientský prístup = jednoducho máte radi ľudí;
  • záujem a schopnosť vzdelávať sa v oblasti energetiky.

Hľadáme cieľavedomého kandidáta, pre ktorého je spokojnosť zákazníkov prioritou a predajné ciele výzvou.

K výkonu práce budete potrebovať užívateľskú úroveň práce s MS Excel a MS Word a schopnosť zaučenia sa do ďalších IT systémov. Je výhodou, ak máte skúsenosti napr. s programom SAP. Samozrejmosťou je pre nás zabezpečenie dôkladného zaškolenia do postupov a procesov, práce s IS ako aj predajných zručností.

Zákaznícke centrum v Žiline sa nachádza na adrese ulica J. Milca 785/10A a tvorí ho 7 kolegýň. Pracovný čas je pružný v rámci prevádzkovej doby Zákazníckeho centra, čo je pondelok a streda od 08:00 do 17:00 hod., utorok, štvrtok a piatok od 08:00 do 15:00 hod.

Pracovnú pozíciu obsadzujeme na zástup počas trvania MD/ RD. 

Ponúkame:

  • 7,5 hodinový pracovný úväzok - v prepočte o 16 dní v roku viac voľna;
  • voľné víkendy, týždeň platenej dovolenky nad rámec Zákonníka práce - oddych s rodinou a priateľmi nabíja pozitívnou energiou;
  • možnosť sebarealizácie, kariérneho rastu, podpora v osobnom, ako aj v odbornom rozvoji - rastieme spolu;
  • podieľanie sa na úspechoch a rozvoji silnej a stabilnej spoločnosti - iba spoločný úspech podporuje našu stabilitu;
  • motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od pracovného výkonu - oceňujeme reálny výkon;
  • firemné, kultúrne, športové podujatia, teambuildingové a spoločenské akcie - najskôr kvalitná práca, potom kvalitná zábava a my sa bavíme radi;
  • možnosť zapojenia sa do charitatívnych a dobrovoľníckych akcií, či ekologických vylepšení - nie je nám to jedno;
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie - spoločne myslíme na budúcnosť;
  • príspevky zo Sociálneho fondu (napr. rekondičné pobyty, MDD, Mikuláš, rekreácia detí, narodenie dieťaťa, darovanie krvi) stravné lístky plne hradené zo strany zamestnávateľa a ďalšie benefity zamerané na zamestnanca - lebo benefitov nie je nikdy dosť;
  • profitový systém inovácií pre zamestnancov - realizujeme a oceňujeme nápady našich zamestnancov. 

INFORMÁCIE K VÝBEROVÉMU KONANIU

Vážení uchádzači, v prípade záujmu zašlite ŽIVOTOPIS so zameraním na Vaše odborné znalosti v zmysle našich požiadaviek na pracovnú pozíciu. Uvítame doručenie MOTIVAČNÉHO LISTU, v ktorom popíšete, prečo ste sa rozhodli reagovať na našu pracovnú pozíciu. Dokumenty, prosím, zašlite V SLOVENSKOM JAZYKU NA KONTAKTNÚ OSOBU: Ing. Pavol Tichý, e-mail kariera@sse.sk.

DO PREDMETU E-MAILU UVEĎTE NÁZOV PRACOVNEJ POZÍCIE, NA KTORÚ REAGUJETE.

Vážime si Váš prejavený záujem, avšak dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovaní do 21 pracovných dní budú uchádzači, ktorí budú spĺňať vyššie uvedené špecifické požiadavky a naše predstavy o úspešnom kandidátovi. V rámci výberového konania v sídle našej spoločnosti absolvujete tak osobný individuálny rozhovor, ako aj ďalšie časti, ktoré nám pomôžu spoznať Vašu osobnosť a odborné predpoklady pre pracovnú pozíciu. 

SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV

Podmienky a informácie o spracúvaní osobných údajov – realizácia aktuálneho výberového konania

Podmienky a informácie o spracúvaní osobných údajov – všeobecná databáza uchádzačov o zamestnanie a iné výberové konania

Prihláste sa na odber noviniek do e-mailovej schránky
Najaktuálnejšie dianie priamo vo vašej e-mailovej schránke
Odoslaním e-mailu súhlasíte so spracúvaním osobných údajov.