Agent starostlivosti o zákazníkov, Aktuálne pracovné ponuky, Kariéra, Stredoslovenská energetika

Agent starostlivosti o zákazníkov

Miesto výkonu práce:Žilina + miesto výkonu práce na Home office
Finančné ohodnotenie:Základná hrubá mzda vo výške 903 € sa po uplynutí skúšobnej doby zvýši na 1.006 €. Priemerná hrubá mesačná mzda v závislosti od plnenia predajných cieľov minimálne od 1.301 € je zložená: • zo základnej zložky hrubej mesačnej mzdy 1.006 € • z mesačnej výkonnostnej prémie do výšky 35 % zo základnej mzdy (pri 100 % hodnotení 201 €) • z Dovolenkovej mzdy vo výške 56 % základnej mesačnej mzdy v mzde za mesiac máj (563 €) • z Vianočnej mzdy vo výške 56 % základnej mesačnej mzdy v mzde za mesiac október (563 €) • z Ročnej odmeny závislej od hospodárskeho výsledku - pri 100 % plnení vo výške 1.006 € (vyplatenej v 2 častiach: záloha 50 % v mzde za mesiac august a doplatok najneskôr v mzde za mesiac apríl nasledujúceho roku) • z ďalších zložiek mzdy (príplatky, odmeny za mimoriadne úlohy, účasť na projektoch, ako aj ďalšie zložky odmeňovacieho systému).
Termín nástupu:01.05.2025

Obsadzujeme viac pracovných miest, pričom jedno bude na zástup počas materskej a rodičovskej dovolenky. Výberové konanie plánujeme zrealizovať v priebehu marca, najneskôr začiatkom apríla 2025.

Náš tím agentov zákazníckej starostlivosti v stabilnej a inovatívnej spoločnosti Stredoslovenská energetika, a. s., rozširujeme o nových kolegov, ktorých poslaním bude starostlivosť o našich zákazníkov a šírenie dobrého mena našej spoločnosti.

Naše telefonické centrum starostlivosti o zákazníkov je vďaka profesionalite a ochote našich kolegov v hodnotení aplikácie Staffino najlepším centrom zákazníckych služieb v rámci segmentu energetiky. Ako nás vnímajú zákazníci?

Barbora: Přístup a odpovědi byly profesionální a jsem plně spokojen, moc děkuji.

Nikola: Bola mi odprezentovaná ponuka Zelenej energie, o ktorej som ešte nepočula a vďake ktorej môžem prispieť k ochrane životného prostredia aj iným spôsobom ako len separáciou odpadu.

Nikola: Chcem poďakovať kvalitný prístup a vysvetlenie pani Majke, za opätovné kontaktovanie ako sme sa dohodli.

Všetko vás naučíme!

Nemajte obavy z neznámych pojmov segmentu energetiky. Na všetko potrebné vás zaškolíme - intenzívne počas mesačného adaptačného procesu, ale aj priebežne podľa potreby. Zoznámime vás so všetkými produktami a službami našej spoločnosti, naučíme pracovať v informačných systémoch a takisto sa postaráme o to, aby ste sa v komunikácii so zákazníkmi cítili sebavedomo a isto. Odbornou podporou vám budú naše ochotné supervízorky, školiteľky či seniorné kolegyne.

V čom sme nápomocní našim zákazníkom?

Naši zákazníci nás kontaktujú telefonicky, mailom či prostredníctvom online chatu denne  s rôznymi požiadavkami. Jedná sa o konzultácie k nami ponúkaným produktom a službám, vysvetlenie faktúr, poradenstvo v oblasti šetrenia financií prostredníctvom energeticky efektívnych riešení a rozvoja ekologického myslenia našich zákazníkov, zmeny výšky zálohových platieb a iné. Zvyšovať spokojnosť našich zákazníkov budete aj prostredníctvom ponuky našich energetických produktov a služieb, pričom si finančne polepšíte a prispejete k naplneniu, či preplneniu svojich predajných cieľov v rámci variabilnej zložky vašej mzdy.

Kedy a odkiaľ budem pracovať?

Našim zákazníkom sme dostupní počas pracovných dní. Víkendy a sviatky nepracujeme,  oddych je predsa dôležitý. Rozsah pracovnej doby je od 07:00 do 18:00 hod., v rámci ktorej sú stanovené zmeny v trvaní 8 hodín so začiatkom od 07:00, 08:00, 09:00 a 10:00. Svoj rozpis pracovných zmien budete poznať vždy mesiac vopred. Pracovať budete kombináciou Home office, ktorý tvorí minimálne polovicu pracovného času v rámci mesiaca a práce priamo z našej centrály, ktorá sa nachádza v Žiline - Závodí na Ulici pri Rajčianke. Super nie?

Koho hľadáme a kam sa môžem posunúť?

Privítame komunikatívnych kolegov s príjemným prejavom a ochotou pomáhať našim zákazníkom. Oceníme váš záujem neustále sa vzdelávať a pracovať na sebe! Kariérny rast máte zabezpečený po osobnostnej či profesijnej stránke. Rozvojové školenia a mentoring sú samozrejmosťou!

Náš skvelý tím kolegýň poskytuje nielen odbornú, ale aj ľudskú oporu a rôzne formy teambuildingov a mimopracovných aktivít podporuje a poskytuje oporu v každodennom pracovnom nasadení.

A na záver pár referencií od súčasných kolegýň, prečo je skvelé pracovať práve na tejto pracovnej pozícii v našej spoločnosti:

Veronika: Pretože sa môžem spoľahnúť na pravidelný príjem, ktorý si viem ovplyvniť preplnením predajného cieľa a sú nám v priebehu roka vypláca rôzne odmeny, napríklad 13. a 14. plat, príspevok na rekreáciu a podobne. Je to stabilný zamestnávateľ, ktorý pre nás realizuje školenia, výjazdové tímové porady a na prevádzke máme príjemný pracovný kolektív.

Katka: Je skvelé, že môžeme pracovať z domu, ale zároveň, že stále pracujeme aj na firme, pretože sa tak môžeme s kolegynkami pravidelne stretávať, porozprávať sa, naobedovať sa spolu a spoznávať sa zároveň aj s tými novými, ktoré k nám prídu pracovať. SSE nám dáva rôzne benefity, balíčky pre naše deti na deň detí, Mikuláša, finančné odmeny, školenia. Naše supervízorky sú trpezlivé a pomáhajú nám zvládať náročné situácie.

Ponúkame:

  • 7,5 hodinový pracovný úväzok - v prepočte o 16 dní v roku viac voľna;
  • Home office: zabezpečujeme technické vybavenie, ako aj príspevok na plnohodnotnú prácu z domu;
  • voľné víkendy, týždeň platenej dovolenky nad rámec Zákonníka práce - oddych s rodinou a priateľmi nabíja pozitívnou energiou;
  • možnosť sebarealizácie, kariérneho rastu, podpora v osobnom, ako aj v odbornom rozvoji - rastieme spolu;
  • podieľanie sa na úspechoch a rozvoji silnej a stabilnej spoločnosti - iba spoločný úspech podporuje našu stabilitu;
  • motivujúce finančné ohodnotenie v závislosti od pracovného výkonu - oceňujeme reálny výkon;
  • firemné, kultúrne, športové podujatia, teambuildingové a spoločenské akcie - najskôr kvalitná práca, potom kvalitná zábava a my sa bavíme radi;
  • možnosť zapojenia sa do charitatívnych a dobrovoľníckych akcií, či ekologických vylepšení - nie je nám to jedno;
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie - spoločne myslíme na budúcnosť;
  • príspevky zo Sociálneho fondu (napr. rekondičné pobyty, športové poukazy, MDD, Mikuláš, rekreácia detí, narodenie dieťaťa, darovanie krvi) stravné plne hradené zo strany zamestnávateľa a ďalšie benefity zamerané na zamestnanca - lebo benefitov nie je nikdy dosť;
  • profitový systém inovácií pre zamestnancov - realizujeme a oceňujeme nápady našich zamestnancov. 

INFORMÁCIE K VÝBEROVÉMU KONANIU

Vážení uchádzači, v prípade záujmu zašlite ŽIVOTOPIS so zameraním na Vaše odborné znalosti v zmysle našich požiadaviek na pracovnú pozíciu. Uvítame doručenie MOTIVAČNÉHO LISTU, v ktorom popíšete, prečo ste sa rozhodli reagovať na našu pracovnú pozíciu. Dokumenty, prosím, zašlite V SLOVENSKOM JAZYKU NA KONTAKTNÚ OSOBU: Ing. Katarína Kadašiová, e-mail kariera@sse.sk.

DO PREDMETU E-MAILU UVEĎTE NÁZOV PRACOVNEJ POZÍCIE, NA KTORÚ REAGUJETE.

Vážime si Váš prejavený záujem, avšak dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovaní do 21 pracovných dní budú uchádzači, ktorí budú spĺňať vyššie uvedené špecifické požiadavky a naše predstavy o úspešnom kandidátovi. V rámci výberového konania v sídle našej spoločnosti absolvujete tak osobný individuálny rozhovor, ako aj ďalšie časti, ktoré nám pomôžu spoznať Vašu osobnosť a odborné predpoklady pre pracovnú pozíciu.

SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV

Podmienky a informácie o spracúvaní osobných údajov – realizácia aktuálneho výberového konania

Podmienky a informácie o spracúvaní osobných údajov - všeobecná databáza uchádzačov o zamestnanie a iné výberové konania


Prihlásiť sa

Prihláste sa na odber noviniek do e-mailovej schránky
Najaktuálnejšie dianie priamo vo vašej e-mailovej schránke
Odoslaním e-mailu súhlasíte so spracúvaním osobných údajov.